Dagen jag älskar och hatar

Tjohho hej på er! nu är dagen här eller den är typ slut för ett tag sen ? ifal dagen jag älskar och hatar...
vi hade skolavslutning idag och det var ju ganska kul men anledningen till att jag hatar denna dag är att mina fina kompisar i 9:an inte kommer vara i skolan längre efter sommaren och att vi antagligen inte kommer träffas så mycket :(
grät faktist när jag kom hem... kommer ju sakna alla kompisar då man inte kommer träffa dom nästan varje dag :'(
det var ju liksom en sak att komme hem efter skolan och inte ha något att göra men man visste att nästa dag får man träffa dom man älskar men nu så kanske man kommer sitta hemma hela dagarna och inte veta vad man ska hitta på .... åååh hoppas att jag kommer ha mycket att göra i sommar :O
ska försöka träffa alla så mycket jag kan i sommar speciellt dom som jag inte kommer träffa efter sommaren så mycket... nej nu måste jag packa i hop mina grejer ska nämligen hem till stjärtis idag :)
vi hörs sen!!
juste ni ska få några bilder också!



                                                         PEACE ! ♥ 





















INFO:

Alla bilder är tagna av Elina eller Alexsandra i min klass ( tror jag ) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0