Bilder från dom senaste dagarna

Nu får ni lite bilder från dom senaste dagarna ;)













En grupp bild såklart efter att vi hade badat på Tallen ;)





















hehehe mupp....









Linda = cooling ;)



Söta töntar som inte vill vara med på bild :D



TB?



Ser ut som att Asta nästan petar sig i näsan? :O





Alexandra klippte pannis luggis på mig :)



Fågel på skansen :*



Suddiga fåglar....



Ännu mer fåglar....



Jag och min nya kompis :')



Lekte följa John (a)





Hehe fick lite svårt för att komma ner sen....



vår dagliga pose :)



gånger 2 ... fast den här gången ser det ut som Ida har stånd ( hon utan shorts ) :D



Eh aah...





Och såklart våldtog vi mini dalahästen....



Ida = allvarlig



gånger 3....



Sist men inte minst ...bilden på vad jag ska ha på mig på skolavslutningen ;)
sorry för dåligt ljus xd

När vi var på skansen med klass 6c så såg jag en ekorre när jag gick där med Xiaoxia och då böjde jag mig för att hälsa på den ... men den tänkte attackera mig hahaha :(
juste dagen innan min klass ( 6a ) var på skansen med 6c så var vi i Sthlm med AL1 ;)
så det är allt jag har att säga nu hoppas ni blev nöjda med blderna :D
nu ska jag nog kolla på tv och sen sova !

                     PEACE ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0