Äppelkaka c:

Hihi sitter här på altan och äter äppelkaka som jag fick ta med från mami c:
hon är bäst på att baka , hoppas att jag också blir så bra :O
hmm.. det är lite tråkigt här är ju liksom helt själv , adam åkte till järna han ska jobba tror jag och hanna o vovven är på studentfest och min andra bror alex är hemma hon sin tjej liz...
och jag sitter på altan och tjockar i mig äppelkaka -.-'
NO LIFER! hihi
men seriöst måste göra något åt mitt liv kan ju inte bara sitta här och göra inget när alla har kul?
nu är det ju sommarlov kanske dags att börja satsa på sinna drömmar eller vad säger ni?
just nu har jag ju bara en dröm som jag haft väldigt länge kanske ska börja ta tag i den nu så att jag får något gjort :O skulle ju vara väldigt kul om den skulle bli sann :')
men men det får vänta tills en annan dag kanske imorrn ;)
för snart ska jag kolla på Pretty Little Liers :D
har aldrig sett det förr fast det var väll premier avsnitt idag tror jag?
aja ha en bra dag kära blogg läsare!


PEACE ! ♥


muppo på bild c:

Kommentarer
Postat av: J.G~

Oi.. du skrev att du precis vaknat och det var typ ett tag sedan och nu har jag typ precis vaknat lite grann :-D haha xD Äppelkaka yummy ☆ミ(o*^ω^)ノ

2011-06-26 @ 21:55:52
URL: http://jaygee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0