23:32

Tjaa! idag så var jag ute och träffa fina Isabella för första gången! :D
hihi det var trevligt fast vi snacka mest och gick runt och satte oss på olika ställen c:
och såå doppa vi våra fötter i fontänen hehe det var ju så varmt!!
Isabella som är så snäll köpte glass åt mig hihi :')
lite senare var hon törstig så vi stack till ICA för att köpa dricka sen gick vi till stationen och satte oss där när en läskig gubbe kom och stirrade på Isabella som höll i flaskan, han typ kolla om hennes dricka var slut snart för han kolla efter flaskor i sopptunnan :O
så vi drog därifrån... sen inte långt efter behövde jag gå hem och hemma så hjälpte jag till med maten ;)
efter maten så träffa jag Xiaoxia och vi var bara ute vid en bänk och snacka mest och flumma lite såklart hehehe sen så behövde hon gå hem så jag gjorde också det ;)
men nu ska jag fortsätta kolla på South Park!! :D




                                                                                 PEACE ! ♥

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Nice blogg! Hur länge har du haft din blogg?

2011-07-20 @ 21:51:42
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0