11:37

Godmorgon på er!  snacka om dåligt väder idag :( 
vill inte ha mer reeeeegn!!!!!  men det blir väll antagligen att bara sitta här hemma hos mamma och glo på tv ...
får se om jag tar mig hem till stjärtis eftersom att min bror har mina pengar så jag kan inte fixa busskort -.-'
och så vet jag inte vad jag ska göra imorrn! om jag ska vara med mamma ( hon vet ju inte ens vad hon ska göra ) eller om jag ska vara hemma i stjärtis och grilla eller om jag ska åka med min syster på kryssning :O
och det är på kryssning jag helst vi göra men då får jag dåligt samvete för att jag lämnar mamma O.o
haha jag har beslutångest :''(
men men nu ska jag ta ett bad och fundera lite ;)
fast innan det så ... jag gjorde en till klänning idag (a) hihi rösta gärna ;D
ni får kolla förra eller förrförra inlägget för att hitta länken ;)
                                                     



                                                                  PEACE ! ♥


Kommentarer
Postat av: M E R E I

- godmorgon!

2011-06-23 @ 15:21:21
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0