Weeeeehooo

Weeehhoooo! jag är hungrig... hihi ska nog äta frukost :)
senare idag så ska jag vara med lilla kalkonen Linda igen , hon åker ju bort IGEN imorrn ... inte ok :(
jag vill också åka bort någon stans är trött på att sitta här hemma .
ska prata med pappa om det hehe ... fast tror inte vi kommer åka någonstan :d
sen så funderar jag på vad jag ska hitta på när jag fyller år ! :O
det är ju bara en vecka kvar, oj vad fort det har gått D:
åkte ju till grönan förra året med mamma , syrran och Alexandra , men vill inte göra det i år igen .
har ju liksom vart där två gånger redan och ska nog dit igen i augusti xd
men men nu ska jag äta frukost men skriver sen!



                                        PEACE ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0