Halloj Bananas!

Halloj bananas! mina ben är typ fasklistrade på fåtöljen och jag menar det D:
det är ju skinnfåtölj så det händer att man kan fastna (a)
idag så har jag plockat äpplen och dammsugit i huset... det var inte kul att plocka äpplen , dom var liksom så små så hitta dom knappt -.-'
och dammsuga vat inte heller kul för när jag la tillbacks en matta så börja det damma som f*n D:
men sen efter det så har jag... inte gjort något ^^
gick till Lisette för att se om hon var hemma men ingen var det så jag satte mig på en gunga i lekparken en stund istället ;)
men just nu så sitter jag här och chillar bara ;D vi ska snart åka ner och köpa lite glass och i kväll ska vi se på någon fiiilm !
och imorrn så ska jag träffa Lovisa och sen sova hos mamma , sen på torsdag ska jag kolla på bio med Jessica , hennes bror och hennes brors kompis ;D
och på fredag ska jag kanske vara med Xiaoxia !!
aja nu ska jag ge er en bild på mig och Lovisa sen ska jag kolla med pappa om vi ska till ica snart (a)


PEACE ! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0