skooooooooooor

Tjaaa! blev inge fota hästar idag ://
men det var så att jag vakna vid 12 nästan halv ett typ och då var det bara att fixa sig sen äta frukost för pappa och jag skulle till Södertälje ;)
och i Södertälje skulle pappa först till elgiganten och klaga haha nejmen det var några sladdar som fattades till Blue Rayn ( staving ? ) , sen tyckte pappa att jag skulle ha ett par tränings skor så vi gick till intersport efter vi var på elgiganten , får börja springa nu hehe :)
när vi var på intersport så var jag också nära på att få ett par nya converse utav den nya modellen , det var ju halva priset så dom kosta ca 400 kr men dom fanns inte i min storlek :'(
men det är lungt fick ju ett par nya för ungefär två veckor sen hihi , men har glömt att lägga upp bild på dom så ni får det nu och även bilder på mina tränings skor ;)
sen efter vi hade vart där så åkte vi till Ö&B för att handla lite mat , hitta även en bok där som jag ska börja läsa snart så fort jag är klar med en annan!
senare när vi kom hem skulle pappa hjälpa Stefan med våran balkong som dom håller på att göra om lite och då plocka jag äpplen som ska ner till hästarna , men fick aldrig tag på Åsa för att fråga om jag fick gå in i hagen och ta kort på dom + att det börja åska och nu regnar det så gick aldrig ner men tror jag gör det imorrn :)
men nu ska jag lyssna på musik en stund till sen så ska vi kolla på film ... vi såg aldrig på Priest igår men vi ska se om det funkar idag xd
juste , jag kanske ska börja på boxning så om ni vet en bra klubb säg till ;)
men det är inte säkert än för just nu håller vi på att kolla runt lite vart det finns och det blir antagligen Thai Boxning (:
och så ska jag försöka få med min bror så jag slipper åka tåg och sånt själv xD
men nu ska jag dra !



PEACE ! ♥








Och nej rosa är inte min favorit färg det är blå men det råkar bara bli så att det jag köper är rosa c:

Kommentarer
Postat av: J.G~

kram~

2011-07-28 @ 20:10:14
URL: http://jaygee.blogg.se/
Postat av: Tess Cameron

Halloj! Hur är det med dig?



Härliga skor!



Själv mår jag toppen. Har precis kommit hem från talang tävligen i Hollywood. Jag tog silver i pop vocals och orgonal song, känns mycket roligt! Har skrivit massa om alla grejer vi varit med om på bloggen, gå jätte gärna in och läs när du har tid



Kram/Tess

2011-07-29 @ 13:40:20
URL: http://tesscameron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0