Så ledsen

Så ledsen för att det har vart dålig uppdatering men jag har liksom inte haft tid att sitta vid datorn som dom flesta ;)
det är ju sommar nu och det händer ju ibland att jag har något att gör ;D
som i förregår , då åkte jag till mamma och träffa Linda sen vänta vi tills mamma hade slutat att jobba för då åkte vi tre till långsjön för att bada och där träffa vi Alexandra! :D
sen när vi kom hem så åt vi mat och efter det så vart Linda tvungen att gå hem då hade mamma datorn så jag glutta tv tills Linda skicka sms och bad mig gå till deras balkong och där fick jag nästan ett direkt svar om vi skulle åka till grönan dagen efter! ;D
och då var kl typ 23:00 eller något sånt , så jag fick komma in istället och hemma hos henne dunka vi musik och skicka sms till hennes mamma och då fick vi ett OK om att vi fick åka till grönan dagen efter :'D
så vi hoppa runt lite hihi... sen efter ett tag typ kvart i tolv så gick jag hem ( det är ju bara några steg till mammas lägenhet ) sen dagen efter så först hjälpte jag mamma med att åka och hämta en soffa sen hemma var det fort att hjälpa till att få in den sen var det bara att dra på sig conversen ta allt som skulle med , springa ut från porten möta Linda och springa till stationen där hennes mamma och hennes mammas kille vänta ;)
sen vänta vi på tåget några minuter och inte lång efter så var vi på GRÖNAN !
hade en super rolig dag med min älskade KALKON :')
och vi hade tur som var där igår för då fick vi se JEDWARD !!
och nu så gör jag inget men ska kolla på tv för snart kommer bra program! :D
men vänta dagens igår var nog när vi stod i kön till INSANE och efter xD
så här lät det .
Jag- Linda jag är jätte kissnödig jag kommer kissa på mig!
Linda- Hahahaha ( tror jag )
* sen åker vi insane och direkt efter springer vi och ställer oss i kön igen *
Jag- Linda jag är inte kissnödig längre :D
Linda- Vad bra! :D
10 sek senare
Linda- MEEN ÅÅÅH D:
Jag- hahahah nu fattar du xD  men jag skoja bara ;)

haha det var nog dagens ;) plus att igår hade vi invigning av mina converse :D


PEACE ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0