ooouuupppsss

hehe ooouuupppsss har inte bloggat på två dagar (a)
men det är så att jag inte har hunnit sen så har jag bara inte orkart sent på kvällen ;)
idag så åkte vi till vårdcentralen för att träffa " Mr rap doktorn " c:
det är så att jag rapar OTROLIGT mycket och jag skojar inte ! så vi tänkte kolla vad han sa om mitt rapande , fast jag fattade knappt vad han sa xD
han kom ju från ett annat land så fatta knappt något ... men ska ifal börja ta något piller och så ska jag röntgas någon dag c:
men det var ifal inget allvarligt .. hihi :)
sen så träffa jag Xiaoxia och var med henne ett tag för imorrn åker hon till Hongh Kong D:
ORÄTTVIST! vill också ut och resa :(
aja nu ska jag kolla på tv see ya!
juste igår så var jag på bio med Jessica , hennes bror och hennes brors kompis , och vi kollade på HP som var skit bra fast det var ju sista igår ://


PEACE !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0