it feels like Christmas

IT FEELS LIKE CHRISTMAS!

Som sagt så kom ju pappa hem med en massa grejer idag till mig och nu tänkte jag att ni kunde få se dom ;)












Mitt vackra halsband ;)



Evve + två grisar som pussas eller ah det är ett snöre emellan som drar ihop dom !



en såndär pinne man har i håret ;)

















mobilväska c:



en till mobilväska c:



mitt älskade myggmedel som är suuuuper bra! :'D



tröja :)



Ed Hardy klänning ;D





Nyckelriiiiing (:





" dock parfym " har även en gammal sån fast den är slut och så var det en annan docka ;)



Här har ni en bild på båda ;D



Ett par Ray Ban solglasögon :D



Sist men inte minst ett par älskade converse!!!!!! :''''D

Men nu ska jag vara social med Evve och dricka te xD


PEACE ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0