I'm Back And I Gonna Stay Here!

som rubriken säger!
I'm Back And I Gonna Stay Here!
har ju vart borta ett litet tag men det är så att jag inte har haft tid ;)
men nu jävlar så ska jag vara kvar och försöka blogga mkt som förr , får ju liksom inte glömma att jag har en blogg att ta hand om ! ;D
plus att jag försöker hitta någon av mina kompisar som kan göra en blogg design åt mig , känner att jag behöver en ny ... men har pratat lite med Asta som kanske ska fixa en ny åt mig när hon är klar med sin :)
men nu kanske ni vill höra varf jag vart lite upptagen? ;)
jo det är så att när jag har vart hos mamma så har jag inte haft så mkt tillgång till datorn eftersom att hon har haft den och när jag har fått ha den så har det vart rätt så sent så jag har inte orkar skriva något !
men tänker skriva lite kort nu om dom senaste dagarna ;)
TISDAG: var på grönan med stor sis hihi , hon fråga mig lite random om jag ville följa med så det blev en tidig födelsedags present och det var jätte kul fast bara det att det var så mkt folk så vi hann bara åka ca 6 gånger :(
men annars så var det kul fast när vi var på väg till sthlm så var det en gubbe som följde efter oss på tåget :S
ONSDAG: blev hämtad av pappa och Alex, sen åkte vi till apoteket för att hämta medecin åt mig , efter det hämta vi Alexandra sen lämna vi Alex hemma och åkte vidare till Katrineholm där pappa skulle fixa sina tänder medans jag och Alexandra gick runt och kolla lite ( jag skulle kolla efter ett par sommar skor eftersom att mina är trasiga )sen när pappa var klar gick Alexandra för att köpa en tröja medans pappa och jag gick till en skoaffär som jag och Alexandra inte hitta ingången till och där köpte jag ett par converse som var på rea och kostade bara 350 kr :'D ni får se bild på dom sen ;)
TORSDAG: satt inne och kolla på film med Alexandra eftersom att det regna så mkt.
sen åkte Alexandra hem och då fixa pappa och jag mat sen gick vi ner till Åsas djur ( hon jag rider hos ) hon hade åkt bort men kommer hem på lördag så jag skulle kolla till djuren så att alla mår bra samtidigt gav vi hästarna äpplen hem ifrån , vi har ju så mkt äpplen hemma så jag brukar gå ner med dom .
IDAG: har inte gjort så mkt idag , men först åkte vi och handla lite sen när vi kom hem plocka jag äpplen sen cykla jag ner till djuren , sen när jag kom hem fixa jag lite hos brors hamstrar han är ju inte hemma så måste göra den och efter det dammsög jag lite här hemma sen åt vi mat , efter vi hade ätit mat foto jag lite där ute och nu så sitter jag här vid datorn ! ;)

så det var lite om vad jag har gjort :D
men nu ska jag ringa Lovisa och se om hon skulle komma hit imorrn , prata med Evve tidigare idag som kommer imorrn så ska se om Lovisa ska vara med!
men ni får lite bilder senare asså det som jag fota här ute och bilder på mina nya converse! :)


PEACE ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0