How to Shuffle dance?

Haha inte någon som kan lära mig där ute att shuffla någon? :(
vill så gärna lära mig så tittar på " How to shuffle dance " men inser att det inte går så bra haha :/
tänker inte förska mer idag blir bara så frustrerad på att det inte går , men ska fortsätta imorrn hihi..
ska öva tills jag kan!
men nu ska jag nog lyssna på några låtar och sen titta på filmen Street Dance som jag sa tidigare ;)
skriver mer imorrn antingen innan jag plockar äpplen och går ner med dom till hästarna eller efter !
dom kommer bli så glada när jag kommer med äpplen c:
känns faktist skönt att ha grejer att göra och att öva på , än att bara sitta här hemma och inte göra något ! (:
nejmen nu ska jag lyssna på musik :D




PEACE ! ♥


Lite sådär lagom road ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0