Hola amigos!

Hola amigos! här sitter jag och gör inget orkar typ inte göra något heller fast vill det ... jobbigt läge D:
Alexandra ville att jag skulle komma till klemmingen och det skulle vara kul men pallar inte ta buss hem sen haha xD
och Åsa ringde igår och fråga om jag ville rida kl halv fem men det känns så sent , jo jag vet att det är sommarlov med endå ://
har ju ifal två alternativ , fast det är ju j*vligt varmt så skulle ju vara nice att åka till klemmingen och bada ... skulle ju kunna använda bikinin dåååå :'D
så glad att den passa det var väldigt nära på att den inte passa D;
fast den är lite liten vid rumpan nästan * hosthost * hihihi (a)
nejmen gaaahhhss vet inte om jag ska dit eller inte har beslut ångest :O
haha :(
aja ska dra nu får se vad jag hittar på ;)


PEACE ! ♥


saknar vovven :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0