Hemma i Stjärtis!

Är ju hemma i Stjärtis sen ett tag sen .. ni vet ju att jag var med Lisette ;)
innan hon skulle hem ( vi var ute ) så tog vi lite kort och sånt , det var riktigt trevligt !
imorrn så vet jag inte vad jag ska göra , alla är ju typ borta :(
men blir antagligen att fota hästarna eftersom att jag inte gjorde det idag .
så kommer nog spendera dagen med dom , skulle nog vara rätt skönt faktist och så blir dom nog glada om jag tar med mig lite äpplen till dom :)
men nu ska jag sjunga någon låt och sen så ska pappa och jag kolla på film , tror att det var Priest någon som har sätt den?



PEACE ! ♥


INFO:
Jag som har tagit bilden med pappas systemkamera ;)

Kommentarer
Postat av: IDIS

HejDär,bruden. Nu letar jag efter bloggare som vill ha designer. Dom är gratis! Sugen på en? Mejla: [email protected] ,puss!

2011-07-27 @ 21:00:41
URL: http://sweetans.blogg.se/
Postat av: my

Tack så jätte mycket!! snäll du är :D

2011-07-28 @ 00:29:23
URL: http://mywahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0