Hästisarna !

Weeeehoooo! nu har jag kommit hem från hästarna eller ah jag gjorde det för en liten stund sen ;)
önska att någon hade följt med så den personen hade kunnat ta kort på när jag klia Twist , han såg så rolig ut D:
aja kanske nästa gång någon vill följa med?
fast det vart inte så jätta bra bilder idag ://
men det gör inget , det är ju inte alltid det blir det så bra bilder ;)
fast nu ska ni få lite bilder innan jag ska äta!
haha hann aldrig göra klart inlägget innan jag skulle äta men nu får ni dom!









Haha när hon såg att jag tog fram kameran så gömde hon sig xD








Här har vi Twist som kommer med valp blicken och vill att jag ska klia honom :')



och så här såg han ut när jag sluta för en liten stund , haha han ser fett ledsen ut xD



och när jag sa "okej jag ska fortsätta " så såg han glad ut igen ;)



Och så blev jag bara tvugen att zooma in och ta kort på hans fina leende när han fick veta att jag skulle fortsätta x'D















Haha kolla så smutsiga mina händer blev efter att ha stått och kliat Tiwst i en evighet x)



anledningen till att det inte är lika mkt smuts på ett ställe är att jag cyklade hem och då åkte allt smuts där av på handtaget ;)



och sist men inte minst en lite suddig bild på mig hihi :)

men nu ska jag läsa lite och lyssna på musik , kommer kanske slänga in ett inlägg lite senare!


PEACE ! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill!//din stalker. (:

2011-07-29 @ 21:58:16
Postat av: Hanna ♥

fin blogg!^^

gud vad söta hästar oxå! plus att jag vill ha din tröja som du har på dig på dom sista bilderna:) hihi^^

2011-07-30 @ 10:39:47
URL: http://hannizi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0