Gekoleopard

Heej! kom in för ett litet tag sen efter att ha lekt gekoleopard med Linda :D
haha det var kul och när hon har hjälpt mig någom gång så ska ni få se video ;)
men just nu får ni nöja er med först bilder från igår då vi var ute med hästarna och sen bilder från idag !




Först har vi bild på fjärlien Herbert c:
vart riktigt nöjd med bilden med taken på att den är tagen med mobilen ;)





Här är lilla Läkkur! :)



Sen Tova ;)



Haha när bild på Linda :'D















Lilla fina Tinahely som jag ledde turen med såg lite sådär extra glad ut när jag sträkte fram handen med ett blåbär :D



















Linda och Läkkur ;D













Fjärde och sista hästen Sokka ;)





Några fina bilder på Herbert igen C:





NU BILDER FRÅN IDAG!








































Hahaha dagens bästa bild xD



Hahah mupp x)













Hihi en random katt och jag :D











INFO:
Alla bilder är tagna med min mobil kamera ;)
och det var nog alla bilder från idag och igår!!

                        PEACE ! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0