Flug mördare...

Såå nu är man snart klar med städandet ska bara bädda sängen lite :)
fast tog en liten paus förut och gick ner för att dricka vatten , då insåg jag att det var riktigt mkt flugor i köket :O
så leta upp flugsmällaren och sprang runt som en galning för att döda dom där flugorna...
gillar inte dom :(
hihi aja snart ska jag ifal när jag är klar gå ner och glutta på tv med ett glas oboy c:
ska försöka slita mig från datorn ett tag * host host *
hehe fyllde en hel tvättkorg med nästan alla kläder från mitt golv + lakan och sånt (a)
men omg nu är jag kissnödig och måste på toa innan jag kissar på mig D:
hihi ska bara leta upp en bild sen ska jag avsluta det här men vi hörs sen ;)


PEACE ! ♥


får bli den här fina bilden från igår ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0