Faster fyller år

Hejhej :D hann aldrig blogga imorse , skulle ju till faster som fyllde år ;)
det enda jag hann göra var att äta frukost och sen fixa mig , tänkte gå upp mycket tidigare men sängen tyckte att jag skulle stanna kvar i 1 timme ungefär (:
men ifal så var det ju trevligt där borta med god mat och så , lekte lite med lilla kusinen också ;D
fast nu sitter jag här hemma och har ... tråkigt och ont i nacken D:
ska nog kolla på en film som heter Street Dance , pappa ladda ner den till mig igår ;)
juste är det någon som vet ett bra ställe att lära sig Street Dance på? (a)
och är det någon som kan lära mig att SHUFFLA?? :O
försöker att lära mig det genom att kolla på youtube klipp heheh :)
skulle vara awesome att kunna det , så om det är någon som kan lära mig så säg bara till! :D



PEACE ! ♥


sötaste kusin och faster när farmor fyllde år ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0