ellooooooooooo

Ellooo ! känner verklingen att jag behöver duscha... så det ska jag göra snart och sen vid typ 4 tror jag så tar man bussen hem till Stjärtis c:
fast vet inte vad jag ska göra när jag kommer hem :O kommer antagligen bli tvungen att plocka äpplen så kommer troligen cykla ner med dom till hästarna :) men efter det så vet jag inte...
kanske ta med mig kameran och fota hästarna lite medans jag är där?
aja får se , blir nog troligast att jag tar med kameran ^^
men vill inte vara själv , jag vill vara med någon... det är tråkigit att inte vara med någon :(
nejmen nu ska jag fixa mig !




                                               PEACE ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0