Animal Planet

Godmorgon! just nu sitter jag här och kollar på animal planet , det är något sånt här djur polis program ;)
när jag kollar på det så vill jag bara ta hem alla djur och göra så att dom mår bra igen ! :(
hehe jag är verkligen en djur älskare , mina kompisar brukar alltid skoja om att jag brukar ha ett katt öga men jag kan inte hjälpa att jag älska katter och råkar se dom hela tiden (a)
själv så vill jag ha en Chow Chow hund men jag vet att jag aldrig kommer få någon och min brors hamstrar får jag inte hålla på med så ofta....
aja nu ska jag fortsätta kolla sen så ska jag diska och efter det fixa mig för då är det antagligen inte långt kvar tills pappa hämtar mig :)



                             PEACE ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0