Xiaoxia the bitch !

Heej ! :D
mehehe ... skulle ha fixat någon som blogga igår .. men glömde bort det (a)
och idag så har jag vart fett seg :3
men iaf  igår så var jag med Xiaoxia och Alexsandra! :D
lika kul som vanligt (y)
och idag så .. har det vart en händelserik dag ! elleer?
haha nejmen .. tror nästan att jag fick en jäääätte lätt hjärnskakning o.o
och då kanske ni tänker , " hur lyckades hon med det ? "
jo det var så att jag sprang runt utan skor i korridoren och kände mig så fri i bara strumpor :')
( jag hade inga skor på mig för att dom vart så blöta när vi gick till skolan eftersom att det var så slaskigt ute o.o )
när jag sprang där i korridoren så såg jag Denice och sa att hon skulle fånga mig men så var hon inte berädd på det och typ tappa mig eller något sånt? haha ... men ah så gick det till och alla hörde när jag slog i huvudet så det var en ganska rejäl smäll plus att jag typ slog i svanskotan också -.-
men nu är allt bra eller jag har fortfarande ont men det är ok C:
sen resten som har hänt det är ja ehm inte så mycket x)
haha , men nu är jag med Xiaoxia och vi har inte gjort så mycket eftersom att jag somna i sängen och hon satt vid datorn :3
men nu ska vi nog kolla på " rec 2 " och sen kanske baka! :D
eller hon vill inte baka pepparkakor men det vill jag... så vi får se hur det blir med det :3


PEACE ! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0