Tittut, Elina hääär :3

Hejhej! :D
Aurora bad mig att gästblogga lite här så ja, här är jag.
Ja idag har jag sett Breaking dawn del 1 på bio med mamma, för jag hade fått det i julklapp. Och jag bara äääääääääääääälskar den filmen, den var sjukt bra! Så till er som inte har sett den, "Ni borde se den!"
Ja i morgon ska jag åka in till Södertälje och kolla på lite tapeter till när vi gör om mitt rum, och sen på fredag ska jag och Aurora åka till Centralen och shoppa och se på bio, och sen ska vi gå hem till min pappa en liten snabbis! :D Lääängtar, och sen ska Aurora sova här så ska vara på nyår! :D:D:D Myys!
Ja visst vart det intressant? ^^

 

Puss! <333333333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0