SAKNAR DIG MIN TOSSEY

Saknar dig Tossey som bara den!!
vi har inte snackat på evigheter och har ju knappt sätt dig i skolan! :(
vart är du??
vi har ju inte ens prata i tele på typ 100 år? haha nejmen det var länge sen nu :'(
tror inte att du kommer se det här jag har skrivit men liksom ... utan dig så är det inget liv !
det är jul lov nu och jag vill att du ska vara här!
men först av allt vill jag höra din röst!
så kommer ringa dig ikväll ! C:
vi måste ju också hitta en låt snart som vi kan spela in!!
ååh Tossey saknar dig och jag hoppas verkligen du har kunnat läsa det här ! ♥

PEACE ! ♥













mehehe det fick bli en bildbomb på mig och min älskade Tossey !
men nu ska jag dra !
Hejdå :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0