saker som gör mig glad och som jag minns

kom på två saker från igår och en sak från idag som gör mig riktigt glad! .. eller det var kanske två saker från idag också ? (a)
men iaf ... första saken nu då :3
jo igår när vi satt på tåget på väg till stockholm sa fina Alexsandra att man har aldrig tråkigt med mig och att man typ alltid skrattar :')
sen sa elina något... haha nu kommer jag inte ihåg men det var något som värmde iaf ♥
och idag när jag handla på Glitter så sa hon i kassan att det var riktigt tufft att jag båga bära " Earlace " :D
tänkte visa er en bild på den idag men det får bli imorrn ;)
sen så det där leendet det underbara leendet :'')
tror iaf att det var ett leende haha? o.o
vi säger det ;)
men ALLT det där värmde verkligen haha ♥
nu ska jag nog sova!
gonatt :*


PEACE ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0