ny mössa!

woop woop ! mehehe har en ny mössa nu! :D
köpte den igår när jag var med mami i stockholm ;)
mehehe , vi skulle till hennes kompis resturang som ligger där uppe någonstans så det blev mycket tunnelbanor och åka buss.... och det gick sådär.. kan man säga...
haha varken mami eller jag är vana att åka runt där eftersom att ah min mamma åker typ aldrig till stockholm och jag brukar ju bara ta tåget direkt till centralen :3
och när vi åkte buss den sista biten så var det tydligen en kille som ville sitta brevid mig ... eller haha ah jag tror att det var mig han mena o.o
hörde när han sa till sina kompisar " jag vill sitta brevid henne " och så skrek dom i typ hela bussen " VEM ? " och så sa den första " HON " , så höll dom på ett litet tag tills den andra sa " AHAAA HON men den röda mössan / väskan " mehehe där hörde jag inte riktigt (a)
men tror iaf att det var mig dom mena eftersom att ah... jag satt med min röda väska och min mössa var ju liksom rosa,lila och svart ...
när jag tänker efter så var jag den enda som var lite färgglad ! haha o.o
men iaf efter att vi var på resturangen så drog mami och jag in till centralen :)
och där gick vi runt ett tag :3
det är nog allt jag har att berätta förutom att idag så baka mami och jag lussebullar :D
och sorry för att jag inte kunde få någon att blogga igår men jag glömde liksom att fråga (a)
men nu ska ni få se min mössa och jag ska nog kanske kolla på en film? ;)


PEACE ! ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :) var gärna med i dagens lucka: http://eemma.se/2011/december/utkast-dec-3-2011.html#comment du behöver bara skriva vilken ring du vill vinna ^^ kramis http://eemma.se

2011-12-04 @ 11:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0