nattångest

fyfan nu är nattångesten här...
ångesten jag bara får mot nätterna eller oftast...
då jag börjar tvivla på allt som te.x " var det så " eller " ska jag göra så  " ... men den värsta är nog när man säger till sig själv " DU är så ÄCKLIG " eller kanske " DU ÄR SÅ FUL ATT INGEN VILL HA DIG "  och efter det så kommer tårarna ..
nu är det ju inte såhär varje natt .. men nu är den på väg :(
HATAR det verkligen och det är bara så när jag är själv på nätterna.
men jag ska inte låta det hända ! :D
jag måste ju vara STARK!
mehehe anledningen till att jag skriver det här är nog för att... allt är inte bra jämt och det kan vara skönt att skriva av sig liksom och jag vet ju ingen annan stans att skriva det ;)
nu vet ni lite av hur jag har det på nätterna när jag är själv ...



PEACE ! ♥



saknar sommaren ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0