helt ok

HejHej!
har ju haft en helt ok dag idag :3
var ju som sagt i Skärholmen ... köpte två julklappar !
hehe har en kvar ;D
men den handlar jag imorrn för då ska jag upp till stockholm ;)
hehe har vart borta ganska mycket dom senaste dagarna :p
men idag så ... köpte jag ett par fejk uggs och en keps (a)
ni får se bild imorrn när jag har kommit hem till stjärtis ;D
juste när jag kom hem till mami så var jag helt forever alone så skrev till Xiaoxia på fb att jag skulle komma hem till henne och hon trodde det var ett skämt haha C':
fast hon läste det precis när jag var utanför :3
hade det mysigt där !!
men nu ska jag sova snart .. så gonatt! :*
PEACE ! ♥



Kommentarer
Postat av: Elina

Sv: Aurooooooooraaaaaaaaaaaaa!

Tack ^^<33333333333333

2011-12-22 @ 23:22:30
URL: http://elinarowland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0