Hejhej hemskt mycket hej!

Hejhej!! vill börja med att säga att jag inte direkt hann blogga igår...
MEN ... jag kommer inte tyvärr ihåg så mycket av det jag gjorde igår o.o
förutom att jag var i stockholm med AL 1 :)
och efter det var jag med Elina ;D
haha men jag måste seriöst ha sämst minne kommer nästa inte ihåg något :o
och idag så hade vi avslutning !
det var ju trevligt , vi kolla på film ... men jag kommer inte ihåg vad den hette ...
och efter det så åkte jag och Lovisa till Skärholmen!
så jag har handlat en massa julklappar ;)
mehhe jag vet ... lite sent ute men fick ju inte måndaspengen förns typ i förregår eller något sånt :3
ska ju tillbaka till Skärholmen imorrn igen , ska köpa jeans då ;)
men ingen vill eller kan inte följa med :(
så jag är typ helt forever alone eller ah pappa och hans tjej är ju med ... men endå :(
och jag är helt forever alone nu med ... ingen är speciellt social i chatten eller så ..
haha fml .. typ :/
men nu får jag väl ta och fixa lite i mitt rum :3


PEACE ! ♥



ehehe en gammal bild sen typ förra vintern ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0