Förkyld

oh så kul att bli förkyld när helgen äntligen är här -.-'
så hur har min dag vart? jo den har vart... hyfsat bra :3
haha den hade vart bättre om jag inte var förkyld ;)
plus att jag vakna kl 07:00 och hade världens panik!! :o
hade ju bara tio minuter på mig att bli klar... brukar ju gå upp ungefär halv sju , men ah idag så blev det inte så ... fattar inte hur jag lyckades försova mig o.o
haha , jag har aldrig gjort det förut x)
men blev så jävla sur på min gympa lärare idag :(
gick ju till skolsyster för att hämta en alvedon eftersom att jag hade ont i huvudet och då ville hon att jag skulle äta lunch, men det skulle vi ju egentligen inte göra efter gympan så fråga vår lärare om jag kunde göra det och då sa hon ja fast att jag MÅSTE gå själv då! o.o
hehe and I was like NO WAY !
fatta inte varf Elina och Jossan inte kunde gå med mig ... dom var ju liksom inte heller med på gympan eftersom att alla vi tre är typ förkylda ^^
men ah .. jag vart så sur så jag drog till korridoren för att leta efter någon annan som kunde följa med mig till matsalen , men såklart hitta jag ingen -.-
fast när jag gick till gympan igen så sa hon att det var ok att bara en följde med mig , så Elina hängde på till matsalen ;)
och efter skolan så följde Lisette med mig till tandläkaren och jag har helt perfekta tänder!! :'D
fast ska tillbaka tid om ett tag för att ta bort tandsten :3
aja , mehehe detta var lite om min dag :)
nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på Happy Feet! ;D


PEACE ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0