spöke?

Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer
Längtar efter något som kan rädda mig ♥

mihihi sitter här och spelar om låten " vart jag i världen vänder mig "
det är Lindas fel... haha :)
men jag har faktist inte gjort något idag , det ända jag har gjort är att sitta här ... men borde kanske dammsuga där nere eller något sånt för pappa ville att jag skulle fixa lite hemma och så ville min bror att jag skulle diska efter honom eftersom att han inte hann göra det -.-'
fast jag vågar nästan inte gå ner... plus att det känns som att någon är bakom mig hahah :(
får helt enkelt stanna där nere sen tills pappa kommer hem !
men det är ju ett par timmar kvar... men usch det känns verkligen som att någon står och kollar på mig ! D:
och det är ju bara jag hemma :(
nejnej nu ska vi inte tänka på spöken , får gå ner och sätta på tv samtidigt som jag lyssnar på musik!
det brukar hjälpa haha ;)
bläääää inte kul att vara själv... nej nu ska jag ner!
det är tur att jag snackar med kompisar som får mig att skratta! :'D


PEACE ! ♥


jag har för många ego bilder så ni får stå ut med dom ett litet tag xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0