baka en liten kaka

Godmorgon på er! jag vakna verkligen ovanligt tidigt idag D:
men det var bara för att jag behövde gå på toa och sen kunde jag inte somna om , så jag smsa med Evve i stället .....
fast nu sitter jag här och lyssnar på musik samtidigt som jag kollar runt lite på internet c:
och snart så tror jag att mami och jag ska baka morotskaka mihihih.
wihooo jag vill ha ljus blåa slingor ! D:
skulle ju vara rätt så awesome... och så vill jag måla om mitt rum snart jag har ju liksom värsta awesome iden! :D men det måste jag vänta med att göra -.-'
och i kväll så får vi se om jag vågar kolla på en skräckfilm , vill se den men jag vågar inte hehe :3
nejmen nu ska jag fråga mami om vi ska baka!




                                           PEACE ! ♥


weehooo en bild från morsdag ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0