TOSSE TOK!

Måste snart fixa mig , ska ju till mami men jag tänkta att nu kunde ni få bilder som Evve och jag tog ;)















jag vet att det är 2 likadana bilder men lägg märke till Evve i bakgrunden på båda bilderna!
kolla först på den första sen den andra! xD














haha ser ju nästan ut som att jag håller mig mellan bena c:










såå det var alla bilder eller ah nästan alla bilder ;)
halsbandet med hjärtat som ni kan se på bilderna fick jag av Evve i födelsedags present!
gulligt eller hur? :')
men nu måste jag duscha , skriver mer sen hemma hos mamma och då kommer det kanske upp några bilder från igår när jag var ute och red! (:


PEACE ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0