Problem barn eller?

tror att jag ska lägga mig snart... känns som en bra idé faktiskt , jag har ju börjat sova dåligt på nätterna igen :(
hahaha och för några nätter sen så vakan jag mitt i natten och då var typ min arm helt död , ni vet när man har sovit på den eller något sånt och då skulle jag väcka den genom att ta tag i den med min andra hand och skaka lite så att den andra armen skulle vakna och så råka jag slå till mig själv med den " sovande armen " och typ rammla bak och somna om :'D
thihi visst är jag duktig? ;)
nejmen seriöst jag har typ börjat få sömnproblem? har ju börjat vakna vid kl tre på natten hela tiden nu :(
hoppas inte jag gör det i natt igen , jag har ju svårt att somna om igen ...
aja jag får ju sovmorgon imorrn och det är ju riktigt nice! (y)
men tror att jag ska fixa mig nu och sen sova , fast innan måste jag dricka något! igen ... jag blir törstig hela tiden :O jag tar det inte som ett gott tecken... hahaha asså jag låter ju som värsta problem barnet nu xD
gonatt kära bloggläsare ! jag skriver ett inlägg imorrn innan jag åker! ;)




PEACE ! ♥



saknar mina tjejer :(
alla tre har börjat på gymnasium nu och Malva hon i rosa linne har flyttat till Göteborg :''(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0