PEDDO BEAR!

heweweh ! jag fick lite lust till att skriva det :D
men aah jag kom hem från Xiaoxia för ett tag sen och då åt jag mat c:
och nu kollar mamma och jag på True Talent! :D
sen så var väll skolan helt ok , vi gjorde ju inte så mycket idag igen x)
fast hahaha dagens var nog först när Ning en tjej som går i min klass som kommer från Thailand och satte sig med mig och Xiaoxia en stund på rasten , och då sa jag och Xiaoxia att vi tyckte att hon var rätt blond asså på insidan då och då fråga hon mig hur jag kunde se det :'D
hahaha fattar ni nu varf vi tycker det?
och sen när vi berätta det för Elina , Maria och Alexandra så sa Alexandra ( som är blond ) ahmen vi alla är ju mörkhåriga och så kolla hon på sitt hår och då börja alla garva hahaha (y) :''D sen så på lunch rasten har jag och Evve gått runt och lekt peddo bear ! ;)
jag hade ju på mig min tröja med öron och tydligen hade Jenni en sån också så Evve låna den c:
så det var lite om vad som har hänt idag!




                                                                           PEACE ! ♥



Kommentarer
Postat av: Sannalitens.se

Hej! Jag tänkte kolla om du vill göra bloglovin-byte? I så fall så är min länk här: http://www.bloglovin.com/blog/2681438/sannavinn-sminkborstar-sigma-beaut?claim=3xr3439twts för att följa mig. Skicka mig din länk också, så följer jag dig direkt :)



Om inte: Ska du göra något roligt i helgen? Kramar!

2011-08-25 @ 12:45:30
URL: http://Sannalitens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0