PRESENTER

weeeeehooooo! jag har fått presenter idag! :D
fett glad jag är nu , för jag pratar om med min lilla Evve också c:
men idag så fick jag först 200 kr av mami innan vi åkte och nu på kvällen kom Liz hit och då fick jag presenter av dom mihihih :'D
tänkte att ni kunde få se dom eftersom att jag inte har något annat att berätta , eller jo en sak!
jag tycker att jag fastnade ganska bra på bild idag (a) hehehehe....
nejmen nu ska ni få se vad jag fick :)
och Evve hälsar till alla läsare ! :D




som ni ser så fick jag en parfym och en tröja som är AWESOME! :D

skulle ha vart fler bilder men blogg.se suger just nu så jag kan inte ladda upp fler -.-'
men dom kommer antagligen komma upp imorrn! :)
fast man ser inte att det är massor smilysar :(
aja...


PEACE ! ♥


PEACE ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0