ooooont

Weeeeeehoooooooooooiiiiii! jag har ont  överallt nästan :(
eller okej inte överallt då , jag har träningsvärk efter laserdome och lite från igår när jag red!
och på morgonen när jag vakna så skulle jag klia mig på näsan och då upptäckta jag att det gjorde ont nät jag peta på min näsa !! D:
undrar vad jag gör i sömnen igentligen!
vet redan att det händer att jag pratar i sömnen och vrider o vänder på mig mycket.
det hände till och med att när vi var i thaliand så satte jag mig i upp i sängen och sa " alex alex alex alex alex "
( det är min bror , vi dela rum ) och han sa " vad? vad? vad? vad? vad? " hela tiden och då sa jag " det var inget " och så la jag mig igen xD
men vad nu har jag börjat slå mig själv också?
borde sätta upp en filmkamera i mitt rum så jag kan se vad jag gör !!
men seriöst jag kan inte sluta peta på min näsa nu o.O
typ blivit beroende !
nejmen ah... brukar ni göra något galet i sömnen? berätta gärna för mig då! skulle vara rätt intressant att veta :D


                                 PEACE ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0