Nyköping

Tosse tok jag hann aldrig blogga imorse :O
haha det enda jag hann göra var att äta frukost sen fixa mig för jag skulle följa med till Nyköping ^^
och jag är typ inte sjuk längre! :'D
eller kanske bara lite ... fast det är inte lika illa ;)
men snart ska jag nog ta och duscha så jag slipper göra det tidigt imorrn plus att jag måste nog springa över till Bella och fråga henne om jag får låna hennes plattång (a)
jag har ju råkat ta sönder min....




PEACE ! ♥



åååh saknar thailand :'(

Kommentarer
Postat av: Josefin, mamma till Saga

usch då :/ hoppas du snart blir kry.

mja här händer det inte mkt, idag har vi mest varit ute och bara njutit i skogen :D

2011-08-22 @ 19:25:17
URL: http://captureeverymoment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0