Norsken<3

weehoo! haha lova Endre att jag skulle blogga om honom (a) 
haha fast vet inte riktigt vad jag ska säga , förutom att han är jätte snäll och rolig c:
synd bara att han bor i norge haha lite svårt att träffa kompisar som bor så långt bort :(
hihi men det är kul att snacka med honom och bara för det så börjar jag att lära mig läsa vad han skriver på norska utan att använda google, och det är ju rätt awesome haha! :D
det var väll allt jag hade att säga om Endre ;)
hoppas han blir glad nu c:

men annars såå sitter jag hos mami nu och gluttar tv samtidigt som jag lyssnar på musik :D
fast ska snart duscha tror jag , sen så får vi se vad som händer :)
juste jag ska börja leta efter mikrofon och sånt också!
det är nog vad jag kommer hålla på med hela dagen så jag hoppas att jag hittar någon (;
skriver mer sen!




                                                 PEACE ! ♥


Kommentarer
Postat av: Endre

:)

2011-08-10 @ 20:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0