Min lilla Kines! <3

jag gillar inte minigolf... :(
fast jag är glad för att jag ska träffa Xiaoxia i kväll!! :D
har ju saknat min lilla kines :')
såå det ska bli kul att träffa henne! och imorrn så ska jag , mamma och min bror åka in till södertälje och äta på någon resturang  , efter det så ska jag hem till stjärtis och då ska Evve följa med ! sen på fredag som ni vet blir der laserdome med dom bästa! :D och på lördag kommer anatgligen min farmor och faster hem till oss!
men nu måste jag dra Xiaoxia ringde mig ;)




                                  PEACE ! ♥


haha bild sen i typ mars maj? x)

Kommentarer
Postat av: LIENE

Så mysigt att äta på restaurang!

2011-08-04 @ 06:49:52
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0