MEN HÄMTA NÅGOT ATT DRICKA DÅ!?!

haha jag kan inte bestäma mig om jag ska gå ner och hämta något att dricka :(
den ena halvan säger neee orkar inte medans den andra säger MEN VAFAN DU ÄR JU TÖRSTIG GÅ NER OCH HÄMTA NÅGOT ATT DRICKA!?!
jag har svårt att bestämma mig...
btw så har vädret iaf blivit bättre! :D
happy me !!
meeeeen ... det är tråkigt här hemma , finns inget att göra!
hehe så jag försöker rappa den första biten av Super Bass och man kan väll säga att det går sådär (y)
nej nu tror jag att jag ska försöka bestämma mig!!
thehe skriver senare ;)




PEACE ! ♥



en gammal bild från Gnesta dagen c:
och det är min mami i bakgrunden thaha :D

Kommentarer
Postat av: Endre

Du må da hente deg drikke ;)

2011-08-29 @ 20:34:35
Postat av: © sarastille

Har du sett filmen "Jag saknar dig"? :) Den går på bio just nu, och är enligt mig en av de bästa filmerna! Den handlar om att förlora någon som står en väldigt nära, och att sedan återhämta sig och gå vidare. Kika in på min blogg och kolla in trailern vettja! :) ha en bra kväll & en bra vecka.

2011-08-29 @ 20:38:03
URL: http://saramagdalena.blogg.se/
Postat av: © sarastille

sv; roligt att du är med och tävlar :) drar en vinnare inatt så hör av mig imorgon igen när jag lagt upp vinnarinlägget :D kramis

2011-08-29 @ 21:10:19
URL: http://saramagdalena.blogg.se/
Postat av: Emma

Den ser yummy ut! :)

2011-09-01 @ 10:19:32
URL: http://Oursketchbook.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0