Me och Farfar Lovisa ♥

Thihi här kommer liten bildbom på Me och Farfar Lovisa :''D
hahah OBS vi är inte seriösa på någon bild!!






haha jo jag vet mina byxor är liteeee trasig xD



tummen upp c:








så alla vet hitta lovisa inget navelludd ....



det är här vi ser en flygande gris , fast den kom inte med på bilden :(




Lovisa är dum som skrattar åt mig :(



igen..





















här glömmde vi att vi tog kort...



och det här är den pinsamma stunden då vi kom på att vi tog kort hehe..



eh ah .. ingen kommentar





do you like this ass??



well... I LIKE IT! :D









rape på gång?



I just love my life...





thahaha superwoman :''D




hahaha wtf?? xD




gulligt c:



aah ni ser rätt båda tar sig mellan bena :D


som sagt vi var aldrig direkt seriösa på någon bild ;)
men nu ska jag och Lovisa gå ner med kamerna , dricka något och ta upp toa papper thihi :D


PEACE ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0