mardrömmar

Godmorgon på er! sovit gott i natt? c:
det har inte jag haha :( har bara drömt mardrömmar och jag har haft det i typ 3-4 nätter i rad nu och jag börjar bli trött på det D:
inte ok men mardrömmar.... men ifal så funderar jag på om jag ska gå ner eller inte :P
asså min bror har kompisar här och jag vet inte vilka det är eller om dom är i köket eller vardagsrummet...
jag skulle görna vilja gå ner till köket faktist c:
men jag vågar  inte för dom kanske är där inne hahah :(
aja får sitta här uppe ett tag till då ;)
ska försöka tolka min dröm , sitter faktist just nu och kollar lite på en hemsida ;D
skriver senare !




PEACE ! ♥



längtar inte direkt till vintern :(

Kommentarer
Postat av: Ida

Nu är vinnarna av Dagens Blogg utsedd! Kika in och se om det vart du!

http://idahtt.blogg.se/2011/august/vinnarna-av-dagens-blogg-1.html

2011-08-16 @ 12:28:48
URL: http://idahtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0