Jag och Xiaoxia kinesen c:

weehooo! sitter här med min lilla Xiaoxia kines :D
och vi har nya bilder åt er!!
thihi några från lite tidigare idag och några från nu i kväll ;)
haha det är så kul att vara med Xiaoxia , det är ju så enkelt att underhålla henne och jag älskar ju att få folk att skratta :D
nejmen nu ska ni få lite bilder!! c:





haha min lugg är cp :c









omg kolla så högt jag kan hoppa!!! :D





mihihi jag är guuud c:





vi träffa alexandra en stund också c:





haha det står " Gratis äpplen " och inte " Grattis äpplen " x'D





hahaha Xiaoxia ramla så därav det stora " HAPPY FACE " ;D




hahah ser ni hur Xiaoxia spanar in mina ben? ;)





hahahaha här har vi Xiaoxia som pekar f*uck you av någon anledning och jag som ligger på marken :')








såå det var alla bilder .. eller inte alla som vi har tagit men några ;)
och lite senare kanske jag skriver " 5 sanningar om mig " men bara kanske , jag är ju med Xiaoxia som ni vet ;D
det var allt från mig! och Xiaoxia säger " HEJ !! :D " hahaha :)



PEACE ! ♥

Kommentarer
Postat av: ' Saveu ♥ Musiken, Fobin, Livet

ja det är det verkligen -.-!

2011-08-17 @ 00:01:15
URL: http://saveu.blogg.se/
Postat av: Josefin, mamma till Saga

vad fina bilder :) hur är det idag då? ^^

2011-08-17 @ 11:51:26
URL: http://captureeverymoment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0