inte lika kul..

jag försöker ta mig från botten upp till toppen.
men det går inte.. inte när allt känns piss .. då går inget längre.
alla frågar och jag svarar att allt är bra , men riktigt så är det ju inte.
inte när det är så här.. men jag antar att allt kommer bli bättre med tiden.
eller det är vad jag hoppas.
men det gäller att försöka vara glad och inte låta sånt här trycka ner mig.


sorry guys men det är så jag känner just nu och jag behövde bara skriva av mig lite..
annars så händer det inte mycket just nu , lyssnar bara på lite musik och myser i min tröja med öron :''D
skriver lite senare!





PEACE ! ♥


Kommentarer
Postat av: emma'

du kommer fixa det här, loveyou

2011-08-21 @ 16:45:55
URL: http://emmalouuise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0