I'M IN MIAMI BITCH!

önska att rubriken var sann ....  men kom hem för ungefär en halvtimme sen , och ska nog städa mitt rum snart ! :)
vill inte ha det så stökigt , men innan ska jag lyssna igenom vilka låtar min bror la in på min mobil igår c:
senare efter jag har städat blir det nog att kolla vår lilla engelska läxa , ska ju kunna den tills imorrn men den är inte så svår så det går nog bra !
sen när jag har gjort allt så blir det att bara chilla lite och sen duscha i kväll ;)
fast vet inte om jag kommer kunna blogga imorrn och på torsdag , kommer vara hemma hos mami och hon har inte internet längre -.-'
men jag ska fixa några tidsinställda inlägg så ni har något att läsa! :D
fast jag ska ju vara med Lovisa imorrn så kanske kan skriva något inlägg hemma hos henne thihihi (a)
nejmen vi får se (;
nu ska jag börja städa!



PEACE ! ♥



dålig bild tagen nyss med min webbkamera (y)

Kommentarer
Postat av: Bitte Kråkbo

Hej tävlar just nu en jättefin ring hos mig=) delta gärna.

kram



http://www.lovemercury.se/?p=4200

2011-08-30 @ 18:25:40
URL: http://www.lovemercury.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0