Hemma!

Tjooohooo! kom hem för ungefär en timme sen , men kunde inte blogga på en gång för att jag skulle först duscha sen ladda upp en massa bilder!! :D
men jag har haft en AWESOME dag!! men härliga människor :')
har haft så himla kul , fast vart riktigt svettig så vart ju lite pinsamt när vi tog en paus och gick in på donken som låg på andra sidan gatan för att dricka något , men vi prata med varandra om laserdome så att folk skulle fatta varf vi var så svettiga och lukta illa xD
men snacka om att jag är trött nu! brukar ju inte springa så här mkt....
jag sa ju att jag har laddat upp en massa bilder men alla är inte ifrån laserdome , det är typ 4 bilder och så är dom inte så bra eftersom att dom är tagna med pappas kamera ifal ni undrar varf vi har röda ögon! xD
men ni få lite bilder som vi tog innan och imorrn så får ni bilder från när Evve var här ;)
nu ska ni få era bilder för snart ska jag sova!!






Jag och Evve i bilen , på väg att hämta bror och sen Lovisa!



Jag och Evves hand! :')



Evve! :D



Evve , Lovisa och jag håller på att ladda upp inför laserdome ! ;D



Lovisa och Evve ;)



Jag med värsta läpparna och sen en liten bit av Evve finger eller var det Lovisas? xD







Haha trion igen ;)



haha random bild på evves solbränna xD



jag och Evve lite så där ruffsiga efter kanske 5e matchen eller något sånt ;D





nu kommer dom lite "dåligare" bilder som är tagen men pappas mobil , dom som ni så innan är tagen
med min! :) och dom här bilderna är innan första matchen !



lite suddig bild på Lovisa , Evve och jag där bak x)



haha jag och min bror x'D



trion ;D



och sist men inte minst hela gänget! ;)

i början så var det bara vi som var där men senare kom det massor av folk lite då och då , men det var vi som var där längst kan man säga ! :)


PEACE ! ♥


Kommentarer
Postat av: Elin & Maja

Jättefin blogg, och fin design!

2011-08-06 @ 11:00:10
URL: http://twanzie.blogg.se/
Postat av: rossana

Hejhej!

Svaren på frågestunden finns uppe nu!

kika in å se vilka svar du fick på just

din fråga!;)

kram.

2011-08-06 @ 11:56:49
URL: http://trogbrunett.blogg.se/
Postat av: Lovisa :D

Måste säga att alla bilder på mig är lagom fula (;

2011-08-06 @ 13:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0