HATAR OVÄDRET och man märker att hamstrar har små hjärnor..

som rubriken säger , HATAR OVÄDRET! och man märker att hamstrar har små hjärnor.. haha!
nejmen kom hem från skolan för typ 2 timmar sen?
thehe orkar inte blogga på en gång (a)
men skolan var väll helt ok , prata lite med lärarna om att jag vill byta från spanska till sven ... kan knappt någon spanska det liksom fastnar inte i huvudet och sen så vill jag kunna mer om reglerna och sånt i engelska som inte heller riktigt har fastnat i mitt huvud o.o
meeeen.... JAG HATAR OVÄDER! :(
haha jag tycker liksom det är läskigt med åska och blixtrar! :''(
och sen så lite tidigare när jag vakta min brors hamstrar för att han städa buren eftersom att dom har typ lyckats vända på allt?
men iaf så hade han tagit ur deras grejer och lagt dom i locket eller vad man nu ska säga , där var ju även hamstrarna och sprang lite i hjulet och dom liksom försöker springa när båda är i haha!
det ser helt knäppt ut när typ ena hamstern springer på den andra eller när ena springer lite och den andra typ snörrar ett varv xD
borde ta och filma dom någon gång (y)
plus att lilla hamster tjejen börjar ju bli stor och har liksom ändrat färg från vit med svart rand till vit svart fläckig !!
thihi hon ser jätte gullig ut c:
det var väll allt jag hade att säga för nu ska jag ta bort musik från min mobil och sen ladda ner ny ;)




PEACE ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0