Grejerna

Godmorgon solstrålar! :)
vakna ungefär för en timme sen och det tyckte jag var super bra eftersom att jag glömde ringa Åsa igår och se om vi skulle rida idag! men sen när jag skulle ringa så är inte hennes telefon på -.-'
har försökt att ringa ett par gånger men inte fått något svar så vi får se om det blir någon ridning eller inte ^^
annars så gör jag inte mkt , sitter just nu och bara kollar runt lite på olika bloggar !
ska nog äta lite frukost snart och sen byta om och efter det så vet jag inte....
fast tänkte att ni kunde få bättre bild på grejerna jag fick igår! :D








man ser inte så bra men det är ju en massa smilysar där mihihi! :D




parfymen jag fick luktar jätte gott! och tröjan är ju awesome haha ;D
men nu ska jag äta frukost , pappa blir sur annars.



PEACE ! ♥

Kommentarer
Postat av: emma'

sv, du måste göra det!<3

2011-08-09 @ 12:39:54
URL: http://emmalouuise.blogg.se/
Postat av: emma'

sv, men åh :(

spela bara in på din kamera eller mobil när du sjunger då!?!? <3



vet inte, tror ju på allt så kanskeeee tror jag att det är en bomb.

men det är lite random att dom kom just hit..

tror du att det är det?<3

2011-08-09 @ 13:49:47
URL: http://emmalouuise.blogg.se/
Postat av: emma'

sv, men testa iaf!:(

åk på resa, annars kommer du ångra dig.

och sen kan du ju önska dig mikrofon när det är jul!? <3



HAHAja helt cp och skriva " bomb " ;s

2011-08-09 @ 15:31:59
URL: http://emmalouuise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0