chillar

weeehoo , sitter här hemma och chillar lite i min mössa och knästrumpor :D
fast börjar bli trött så sitter och skrattar åt mig själv x'D
men ska snart kolla på Easy A ! hoppas också att pappa kommer hem snart !
och imorrn så åker jag hem till mami men stannar bara där en natt för på lördag kommer den lilla släkten jag har hit :) och tror att jag har bestämt mig!
och då undrar ju ni säkert vad jag har bestämt mig för? hihi ni får inte veta det är hemligt! :D
nejmen jag hade beslut ångest på om jag skulle spara pengar för att åka på språkresa eller om jag skulle skaffa en mikrofon och en ny datorn och nu har jag bestämt mig! :)
JAG SKA SKAFFA MIKROFON OCH DATOR! :D
språkresa hade vart ett minne för livet men kommer nog göra massor av resor när jag blir äldre ;)
sen när jag har skaffat mikrofon så kommer jag nog skaffa en kanal på youtube hehe (a)
då får ni höra mig ;)
men det kommer ta ett tag tills jag skaffar det eller kanske inte så lång tid :)




PEACE ! ♥


tror jag ska fota lite på lördag så då kan ni se fram emot bilder! :D



Kommentarer
Postat av: emma'

hiihih fett awesomeeeeee längtar! :D

2011-08-09 @ 23:45:19
URL: http://emmalouuise.blogg.se/
Postat av: emma'

sv, braaa, & data också va!?!?



tack det betyder verkligen!

detsamma ska du veta <3

2011-08-10 @ 01:00:49
URL: http://emmalouuise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0